Kiedy przyjeżdżamy i mamy szansę zakwaterować się, kiedy i gdzie mamy próby, a kiedy zaczynają się eliminacje, finały i galę? Odpowiadamy: prosimy przeczytać program festiwalu dzieci śpiewających i tańczących.
Oczywiście, kiedy już przyjedziecie, każdy z Was otrzyma festiwalowy „Informator”, w którym znajdziecie wszystko, co konieczne jest do zdobycia festiwalowego Aplauzu, a najlepiej Grand Prix. Zatem – powodzenia!
Festiwal wykonawców śpiewających
10 czerwca 2015 r. – środa
9.00-19.00 – przyjazd uczestników do Konina
Biuro Organizacyjne: Koniński Dom Kultury, pl. Niepodległości 1
tel. 63 211 31 33
(zakwaterowanie od godz. 14.00)
12.00-13.00 – próby akustyczne wykonawców śpiewających (wg kolejności zgłoszeń)
kategoria wiekowa: do 8 lat
(sala widowiskowa CKiS-DK Oskard, ul. Al. 1 Maja 7a)
13.00-14.00 – próby akustyczne wykonawców śpiewających (wg kolejności zgłoszeń)
kategoria: zespół wokalny
(sala widowiskowa CKiS-DK Oskard, ul. Al. 1 Maja 7a)
14.00-17.00 – próby akustyczne wykonawców śpiewających
kategorie wiekowe: 9-11 lat, 12-13 lat, 14-16 lat; uczestnicy występujący z towarzyszeniem Konin Band Orchestra
(sala widowiskowa CKiS-DK Oskard, ul. Al. 1 Maja 7a)
18.00-22.00 – próby akustyczne wykonawców śpiewających
kategorie wiekowe: 9-11 lat, 12-13 lat, 14-16 lat; uczestnicy występujący z towarzyszeniem Konin Band Orchestra
(sala widowiskowa CKiS-DK Oskard, ul. Al. 1 Maja 7a)
16.00-20.00 – obiadokolacja
11 czerwca 2015 r. – czwartek
7.30-8.30 – śniadanie
9.00 –uroczyste otwarcie festiwalu przez prezydenta Konina i dyrektora Konińskiego Domu Kultury; oprawa muzyczna: Łukasz „Komar” Muszyński, Wojtek Oliński, Filip Pacześny
(scena przed KDK, w razie niepogody sala widowiskowa KDK)
9.30-11.00 – eliminacje wykonawców śpiewających
kategoria wiekowa do 8 lat
(sala widowiskowa CKiS-DK Oskard, ul. Al. 1 Maja 7a)
11.10-13.30 – eliminacje wykonawców śpiewających
kategoria wiekowa 14-16 lat z towarzyszeniem Konin Band Orchestra
(sala widowiskowa CKiS-DK Oskard, ul. Al. 1 Maja 7a)
13.30-15.00 – obiad
15.00-16.35 – eliminacje wykonawców śpiewających
kategoria: zespół wokalny do 12 lat, zespół wokalny 13-16 lat
(sala widowiskowa CKiS-DK Oskard, ul. Al. 1 Maja 7a)
16.40-18.25 – eliminacje wykonawców śpiewających
kategoria wiekowa 9-11 lat z towarzyszeniem Konin Band Orchestra
(sala widowiskowa CKiS-DK Oskard, ul. Al. 1 Maja 7a)
18.35-20.20 – eliminacje wykonawców śpiewających
kategoria wiekowa 12-13 lat z towarzyszeniem Konin Band Orchestra
(sala widowiskowa CKiS – DK „Oskard”, ul. Al. 1 Maja 7a)
18.30-20.00 – kolacja
18.00 –koncert wykonawców śpiewających z zagranicy (plac przed KDK)
Prowadzenie – Robert Glapa
20.00 –koncert zespołu ENEJ
(plac przed KDK)
12 czerwca 2015 r. – piątek
7.30-8.30 – śniadanie
9.30 – koncert finałowy wykonawców śpiewających
finaliści w kategoriach wiekowych: 9-11 lat, 12-13 lat, 14-16 lat,
występują z towarzyszeniem Konin Band Orchestra
(sala widowiskowa CKiS-DK Oskard, ul. Al. 1 Maja 7a)
13.30-15.00 – obiad
17.00-19.00 – próba koncertu galowego – amfiteatr „Na skarpie”
(laureaci w kategoriach wiekowych: 9-11 lat, 12-13 lat, 14-16 lat z Konin Band Orchestra)
18.00-19.30 – kolacja
19.00 – ognisko i dyskoteka dla uczestników festiwalu
(Ośrodek Wczasowo-Wypoczynkowy „Delfin” w Półwiosku Starym)
13 czerwca 2015 r. – sobota
8.00-9.00 – śniadanie
10.00-14.30 – próba koncertu galowego (amfiteatr „Na skarpie”)
12.30-13.30 – obiad
16.30-17.15 – kolacja
17.30-18.10 – korowód uczestników na trasie: KDK – amfiteatr „Na skarpie”
(udział biorą wszyscy uczestnicy festiwalu)
18.15 – wręczenie aplauzów (amfiteatr)
19.00-23.30 – koncert galowy 36. Międzynarodowego Dziecięcego Festiwalu
Piosenki i Tańca Konin 2015
Prowadzenie koncertu: Tomasz Kammel
14 czerwca 2015 r. – niedziela
8.00-9.00 – śniadanie
– wyjazd uczestników Festiwalu.
Festiwal zespołów tanecznych
10 czerwca 2015 r. – środa
9.00-19.00 – przyjazd uczestników do Konina
Biuro Organizacyjne: Koniński Dom Kultury, pl. Niepodległości 1
tel. 63 211 31 33
(zakwaterowanie od godz. 14.00)
9.00-16.00 – próby techniczne zespołów tanecznych (wg kolejności zgłoszeń)
(sala widowiskowa KDK)
17.00-22.00 – próby techniczne zespołów tanecznych
(sala widowiskowa KDK)
16.00-20.00 – obiadokolacja
11 czerwca 2015 r. – czwartek
7.30-8.30 – śniadanie
9.00 –uroczyste otwarcie festiwalu przez prezydenta Konina i dyrektora Konińskiego Domu Kultury; oprawa muzyczna: Łukasz „Komar” Muszyński, Wojtek Oliński, Filip Pacześny
(scena przed KDK, w razie niepogody sala widowiskowa KDK)
9.30-11.15 – eliminacje zespołów tanecznych (sala widowiskowa KDK)
etiuda taneczna do 11 lat
etiuda taneczna do 16 lat
11.25-12.10 – eliminacje zespołów tanecznych (sala widowiskowa KDK)
disco dance, disco freestyle do 11 lat
disco dance, disco freestyle do 16 lat
12.20-13.30 – eliminacje zespołów tanecznych (sala widowiskowa KDK)
inscenizacja street dance do 11 lat
inscenizacja street dance do 16 lat
13.30-15.00 – obiad
15.00-16.45 – eliminacje zespołów tanecznych (sala widowiskowa KDK)
hip hop – różne style, electric boogie/popping, breakdance do 11 lat
hip hop – różne style, electric boogie/popping, breakdance do 16 lat
16.55-18.45 – eliminacje zespołów tanecznych (sala widowiskowa KDK)
inscenizacja taneczna do 11 lat
inscenizacja taneczna do 16 lat
18.30-20.00 – kolacja
18.00 –koncert wykonawców śpiewających z zagranicy (plac przed KDK)
prowadzenie koncertu: Robert Glapa
20.00 –koncert zespołu ENEJ
(plac przed KDK)
12 czerwca 2015 r. – piątek
7.30-8.30 – śniadanie
9.30 – koncert finałowy zespołów tanecznych
(sala widowiskowa KDK)
13.30-15.00 – obiad
18.00-19.30 – kolacja
19.00 – ognisko i dyskoteka dla uczestników festiwalu
(Ośrodek Wczasowo-Wypoczynkowy „Delfin” w Półwiosku Starym)
13 czerwca 2015 r. – sobota
8.00-9.00 – śniadanie
10.00-14.30 – próba koncertu galowego (amfiteatr „Na skarpie”)
12.30-13.30 – obiad
16.30-17.15 – kolacja
17.30-18.10 – korowód uczestników na trasie: KDK – amfiteatr „Na skarpie”
(udział biorą wszyscy uczestnicy festiwalu)
18.15 – wręczenie aplauzów (amfiteatr)
19.00-23.30 – koncert galowy 36. Międzynarodowego Dziecięcego Festiwalu
Piosenki i Tańca Konin 2015
Prowadzenie koncertu: Tomasz Kammel
14 czerwca 2015 r. – niedziela
8.00-9.00 – śniadanie
– wyjazd uczestników Festiwalu.